انجام بیش از 1000 مورد بازرسی از نانواییهای آبادان
رییس مرکز بهداشت آبادان گفت: در سالجاری تاکنون تعداد یکهزار و 57 مورد بازرسی بهداشتی از نانواییهای آبادان انجام و 79درصد از کل نانواییها از نظر استفاده از جوش شیرین در طبخ نان نمونهبرداری و کنترل شدند.
جعفر ربیحاوی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار وبدا در آبادان اظهار کرد: در نمونهبرداریهای انجامشده مشخص شد که جوش شیرین در ۵درصد از نمونهها وجود داشته است. بررسیها حاکی از آن است که در یک فرایند ۵ساله آمار نان سالم فاقد جوش شیرین از ۸۸ درصد به ۹۵ درصد ارتقاء یافته است.
وی با اعلام برخورد قانونی با نانوایان متخلف گفت: کاهش جذب کلسیم و آهن و همچنین افزایش خطر سوءهاضمه، پوکی استخوان و کمخونی از عوارض نان دارای جوش شیرین است.
رئیس مرکز بهداشت آبادان تاکید کرد که شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را به سامانه رسیدگی به شکایات ۱۹۰ وزارت بهداشت اعلام کنند.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید