عملیات برداشت برنج در خرمشهر آغاز شد
مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر با اشاره آغاز برداشت برنج در این شهرستان گفت: پیش بینی میشود ۳۳ هزار و ۷۵۰ تن برنج از اراضی شلتوک این شهرستان برداشت شود.
به گزارش بازتاب خوزستان به نقل از مهر یاسر شریفی بعد از ظهر امروز دوشنبه در گفتوگویی رسانهای از آغاز برداشت برنج در شهرستان خرمشهر خبر داد و تصریح کرد: عملیات برداشت برنج در هفت هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی زراعی این شهرستان آغاز شده و تا پایان آبان ادامه دارد.
وی از حضور ۶۰ کمباین برای برداشت برنج در شهرستان خرمشهر خبر داد و عنوان کرد: تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی برداشت شده و پیش بینی میشود ۳۳ هزار و ۷۵۰ تن برنج امسال از اراضی شلتوک این شهرستان برداشت شود.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید