افتتاح واحد نخست گازی نیروگاه فولاد مبارکه
همزمان با سفر رئیسجمهور و وزیر نیرو به استان اصفهان، واحد اول نیروگاه ۹۱۴ مگاواتی سیکل ترکیبی فولاد مبارکه اصفهان به بهرهبرداری رسید.
به گزارش بازتاب خوزستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،عملیات اجرایی این نیروگاه براساس ماده ۴ قانون رفع موانع تولید و طبق برنامه اعلامی وزیر نیرو برای ساخت ۱۰ هزار مگاوات برق خودتامین توسط صنایع از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم شروع شد و هم اینک به مرحله بهرهبرداری رسیده است.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید