افزایش 15امتیازی شاخص ارزیابی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ارتقا 15 امتیازی شاخص H این دانشگاه در سال آخرین رتبهبندی خبر داد.
دکتر نبی جمعهزاده، ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار وبدا در آبادان اظهار کرد: براساس آخرین رتبهبندی منتشره شاخص ارزیابی علمی پژوهشگران دانشگاههای علوم پزشکی کشور، شاخص H دانشگاه علوم پزشکی آبادان 15 امتیاز ارتقا یافته است.
معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: شاخص ارزیابی پژوهشی این دانشگاه که در رتبهبندی پیشین 42 بود، در آخرین رتبهبندی مربوطه که صبح امروز بهروزرسانی شده به امتیاز 57 رسیده است.
وی افزود: جایگاه دانشگاه علوم پزشکی آبادان در زمینه این شاخص که میزان بهرهوری و تاثیرگذاری علمی دانشمندان را بر اساس تعداد پژوهشهای پر استناد و تعداد دفعات استناد شده به صورت کمی نمایش میدهد، با 4 پله صعود از جایگاه 38 به 34 رسیده است.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید