فرمانده انتظامی بندرماهشهر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری 4 سارق در این شهرستان خبر داد .
سرهنگ فرشاد کاظمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با سارقان، مجرمان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی در سطح بندر امام خمینی(ره) این شهرستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی به مرحله اجرا در آمد . وی افزود: در اجرای این طرح که برگرفته از مطالبات […]
سرهنگ فرشاد کاظمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با سارقان، مجرمان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی در سطح بندر امام خمینی(ره) این شهرستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی به مرحله اجرا در آمد .
وی افزود: در اجرای این طرح که برگرفته از مطالبات عمومی بوده، مأموران کلانتری 13 و فرماندهی بخش بندر امام خمینی(ره) با اقدامات تخصصی و گشت زنی محسوس و نامحسوس با تشکیل 10 اکیپ ضمن پاکسازی برخی مناطق، 12 باب منزل و پاتوق را مورد بازرسی و تعداد 4 سارق دستگیر کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر تصریح کرد: در بازرسی های بعمل آمده از متهمان، یک قبضه سلاح شکاری، 135 گرم مواد مخدر، 60 متر کابل برق هوایی، 5 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و در تحقیقات پلیس به 7 فقره سرقت (6 فقره عادی و 1 فقره مسلحانه) اعتراف کردند .
سرهنگ کاظمی با اشاره به اینکه این طرح به جهت امنیت و آسایش شهروندان به طور مستمر اجرا خواهد شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از افراد سودجو و قانون گریز مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن به پلیس ۱۱۰ اعلام تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام شود .
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید