افزایش مصرف سوخت CNG درمنطقه آبادان
مصرف سوخت CNG منطقه آبادان درسه ماهه سوم سال به میزان 5/52 درصد افزایش یافت.
به گزارش بازتاب خوزستان،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان گفت:مصرف سوخت CNG منطقه آبادان در سه ماهه سوم امسال به میزان 5/52درصد افزایش یافت.
محمد بنی سعید مدیر این منطقه اظهار کرد :میزان مصرف CNG در سه ماهه سوم امسال 15میلیون و 951 هزار و 409متر مکعب بوده که در مقایسه با مصرف مدت مشابه سال قبل که به میزان 15میلیون و 117هزار و 552 متر مکعب است حدود 833هزار و 857 متر مکعب بیشتر می باشد که این میزان مصرف افزایش 5درصدی را نشان می دهد و معادل مصرف 1 میلیون و 300 هزار لیتر بنزین می باشد.
بنی سعید گفت : منطقه آبادان دارای ۲۰ باب جایگاه تک منظوره CNG و ۱۶ باب جایگاه دومنظور مایع و CNG است که وظیفه توزیع این سوخت پاک به هموطنان را عهده دار هستند.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید