آمادگی بیمارستانهای خوزستان برای مقابله با پیک احتمالی
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آمادگی بیمارستانهای استان خوزستان برای مقابله با پیک احتمالی کرونا خبر داد.
دکتر فرهاد سلطانی در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (۹ آذرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا در خوزستان نداشتهایم.
به گزارش بازتاب خوزستان به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط بیمارستانهای خوزستان پایدار است، افزود: در حال حاضر تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستانهای خوزستان بستری هستند، کمتر از ۱۵۰ نفر است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: به اندازه کافی تخت خالی در بیمارستانها وجود دارد و در صورت وقوع پیک، آمادگی لازم را داریم و اکنون مشکل خاصی در زمینه درمان وجود ندارد.
وی با اشاره به روند واکسیناسیون، گفت: هر گونه مداخله درمانی و بهداشتی، نیازمند رضایت آگاهانه فرد است بنابراین نمیتوانیم به زور کسی را ملزم به دریافت واکسن کنیم و الزام به تزریق واکسن از نظر اخلاق پزشکی پذیرفته نیست.
سلطانی افزود: باید با الزام ارائه کارت واکسن برای دریافت خدمات و همچنین تبلیغ دریافت واکسن، اعتمادسازی انجام شود و مردم را به دریافت واکسن قانع کنیم.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید