قاچاقچی ماینردر تعزیرات حکومتی دزفول بیش از 230 میلیون ریال محکوم شد
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از محکومیت بیش از 230 میلیون ریالی قاچاقچی دستگاه ماینر در تعزیرات حکومتی شهرستان دزفول خبر داد .
به گزارش بازتاب خوزستان از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان و به گفته نعمت الله بیرانوندی ، گزارشی مبنی بر کشف تعداد 5 دستگاه ماینر قاچاق ( دستگاه استخراج ارز ) از سوی نیروی انتظامی شهرستان دزفول به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال گردید .
وی گفت : رئیس اداره شهرستان دزفول پس از دریافت گزارش و اخذ استعلامات و دفاعیات متهم ، به دلیل بلاوجه بودن آن رای خود را صادر نمود .
بیرانوندی تصریح کرد که علاوه بر ضبط کالا متهم به مبلغ 230 میلیون و 966 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شد
مدیر کل تعزیرات حکومتی در پایان خاطر نشان کرد : این پرونده پس از سیر مراحل قانونی جهت اجرا به اجرای احکام تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال و اجرا گردید .
سامانه اینترنتیhttp://tazirat135.ir/ آماده دریافت گزارشات و شکوائیه های هم استانی های گرامی می باشد .
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید