نیروگاه رامین اهواز ، سربلند در تابستان طاقت فرسای ۱۴۰۰
خلیل محمدی مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز : این نیروگاه در شش ماهه نخست امسال 5 میلیون و 68 هزار و 127 مگاوات ساعت برق تولید کرده است که در مقایسه با نیمه نخست سال گذشته بیش از 7 درصد افزایش تولید برق داشته ایم.
به گزارش بازتاب خوزستان از روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : پس از تلاش نفسگیر متخصصین سختکوش نیروگاه رامین ، در گرمای بالای 70 درجه محیط کاری ، شرجی و وجود ویروس کرونا ، تولید این نیروگاه در شش ماهه نخست سال 1400 بیش از 7 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز ضمن تقدیر از تلاش و همت والای همه کارکنان نیروگاه در تحقق تولید و خدمت رسانی مستمر به مردم ، متوسط تولید لحظه ای این نیروگاه در شش ماهه اول امسال را 233 مگاوات با روند افزایشی و میزان ساعت کارکرد واحدهای تولیدی در نیمه نخست سال جاری را نیز 21 هزار و 728 ساعت و افزایشی برشمرد.
وی تامین برق پایدار شبکه و خدمت رسانی مستمر به مردم را مهمترین رسالت این مجموعه تولیدی برق عنوان کرد و افزود: همواره همه تلاش خود را جهت دستیابی به اهداف و برنامه های تولیدی خود بکار می گیریم تا بتوانیم در انجام رسالت خود و خدمت رسانی به مردم عزیز سربلند باشیم .
شایان ذکر است استان خوزستان بدلیل شرایط آب و هوایی گرم و استقرار صنایع بزرگ ، دومین استان پرمصرف انرژی برق پس از استان تهران است و نیروگاه رامین اهواز با 6 واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است که نقش مهمی در تقویت شبکه سراسری برق و خدمت رسانی به مردم ایفا می کند.
گفتنی است نیروگاه رامین اهواز با 6 واحد تولیدی برق ، بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و توانسته است پیک برق تابستان امسال را با وجود گرمترین تابستان دهه های اخیر و وجود ویروس کرونا با موفقیت سپری نماید و نقش همیشگی خود را که همانا تقویت ، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور است بخوبی ایفاء نماید.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید