اداره HSE نقش مهمي در تداوم توليد نفت و نگهداشت تأسيسات ايفا مي كند
به مناسبت روز ملي ايمني و آتش نشاني مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان با حضور در ايستگاه شماره يك آتش نشاني با كاركنان اين ايستگاه و اداره HSE ديدار كرد و فرا رسيدن اين مناسبت را به آنها تبريك گفت و از زحمات و خدمات آنها تجليل كرد .
به گزارش بازتاب خوزستان از روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان،مهندس عليرضا هيهاوند كه از سوي داود كياني مديرعمليات، مهران نصيريان دوست مديرمنابع انساني و قاسم صالحي موركاني رييس روابط عمومي همراهي مي شد طي سخناني در جمع كاركنان اداره HSE ، نقش اين اداره و كاركنان آن را در تداوم توليد نفت و نگهداشت تأسيسات بسيار مهم و حايز اهميت دانست و گفت: با سخت كوشي و اعمال مقررات و قوانين بخش HSE شاهد آن هستيم كه عمليات توليد،تعميرات و پشتيباني از توليد در بخش هاي عملياتي و غيرعملياتي بدون هرگونه حادثه ي مهم و نگران كننده پيگيري و اجرا مي شود .
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید