اهدای 600 سری جهیزیه به زوج های نیازمند خوزستانی
تامین جهیزیه 600 نوعروس مددجو در دهه امامت و ولایت در قالب طرح شهید سلیمانی
به گزارش بازتاب خوزستان،جمال شیبه، مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان همزمان با دهه امامت و ولایت 600 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان در قالب طرح شهید سلیمانی با همکاری خیرین راهی خانه بخت شدند.
وی با اشاره به این که درسال جاری تا کنون هزار و 200 سری جهیزیه و هدیه ازدواج به زوجهای نیازمند تامین شده افزود : در دهه امامت و ولایت از عید قربان تا عیدغدیر 600سری جهیزیه به زوج های نیازمند خوزستانی اهدا شد.
در این برنامه به صورت نمادین 14 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان با مشارکت موسسه خیریه 14 معصوم (ع) اهواز پس از دریافت جهیزیهزندگی مشترک خود را آغاز کردند.
مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان با بیان اینکه این تعداد جهیزیه شامل بر کالای ضروری تلوزیون فرگاز یخچال فریز جاروبرقی ماشین لباسشویی و … از تولیدات داخلی کالاهای ایرانی تهیه شده است، افزود: ارزش هر سری جهیزیه تحویل داده شده 20 میلیون تومان است.
شیبه احیاء و تقویت فرهنگ دینی ازدواج و بسترسازی برای تسهیل روند تشکیل خانواده با الگوهای اسلامی و ایرانی در خانوادههای تحت حمایت، توسعه و ترویج ازداوج آسان،کمک به زوجهایی که دارای مشکلات اقتصادی و مالی هستند را از جمله اهداف امداد بوده است.
مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان در راستای خدمات فرهنگی و آموزشی و توجه به تحکیم بنیان خانواده ها در زمینه حمایت از ازدواج فرزندان خانواده های مددجو علاوه بر تأمین جهیزیه زوجها خدمات دیگری از جمله آموزش و مشاوره های قبل از ازدواج،آموزش سبک زندگی اسلامی ایرانی،ارائه مشاوره های تخصصی ،آموزش مهارتهای زندگی و خدمات دیگر را در دستور کار خود قرار داده است.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید