۴۰۹ دستگاه رمز ارز دیجیتال غیرمجاز کشف و ضبط شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از کشف و ضبط ۴۰۹ دستگاه رمز ارز دیجیتال غیر مجاز خبر داد.
به گزارش بازتاب خوزستان به نقل ازایرنا،دکتر علی خدری با اشاره به وضعیت هشدار برق در سراسر کشور و لزوم مدیریت مصرف از سوی مشترکان گفت: تلاش مجموعه صنعت برق، جلوگیری از خاموشی هاست اما متاسفانه عدهای به فکر سود بیشتر در این شرایط حساس هستند و به تولید بیت کوین اقدام می کنند.
وی افزود: از ابتدای تیرماه تاکنون تعداد ۴۰۹ دستگاه رمز ارز دیجیتال غیرمجاز با همکاری نیروی انتظامی، دادگستری و حراست توزیع نیروی برق در شهرستانها کشف و ضبط شد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان ادامه داد: با شناسایی محلاین فعالیتهای غیرقانونی در فواصل زمانی مختلف، ماموران و بازرسان ادارات برق شهرستان ها با هماهنگی مقام قضایی وارد محل شده و تعداد ۴۰۹ دستگاه را از ۱۶ شهرستان کشف کردند.
وی تصریح کرد: دستگاه های ماینر، علاوه بر مصرف بالای برق و استفاده از تعرفه ارزان، خسارت زیادی به شبکه توزیع برق وارد کرده و بخشی از خاموشی ناخواسته را سبب میشوند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان از مشترکین درخواست کرد: امروز وفردا به دلیل مشکلات تولید برق، از هم اکنون نیاز به مدیریت مصرف بارخانگی، اداری ، صنعتی و کشاورزی بوده و از روزهای قبل بیشتر نیاز به همکاری ومساعدت مشترکان عزیز داریم، لذا با توجه به تداوم افزایش دما و افزایش شدید مصرف، باید این بار کاهش پیدا کند؛ از همه ی هم استانی های عزیز تقاضا داریم با خاموش کردن یک لامپ و کولر و کاهش بار با استفاده از تنظیم دمای کولر روی ۲۴ تا ۲۵و عدماستفاده از وسایل پرمصرف در ساعات اوج بار( ۱۲ تا ۱۸) مجموعه توزیع نیروی برق خوزستان را یاری فرمایید تا با کمک هم، از بروز خاموشی بدون برنامه جلوگیری کنیم.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید