دوره آموزشی كنشگری مدیران در فضای رسانهای برگزار شد
دوره آموزشی كنشگری مديران در فضای رسانهای با همکاری اداره آموزش و بهبود منابع انسانی و روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.
به گزارش بازتاب خوزستان از پایگاه اطلاعرسانی نفتخیز، این دوره به مدت ۴ جلسه ۲ ساعته به صورت مجازی برای مديران، رؤسای ستادی و مديران عامل شركتهای تابعه مناطق نفتخيز جنوب و توسط خبرگزاری ايرنا برگزار شد.
از سرفصلهای این دوره که بیش از ۳۰ نفر از مدیران و روسای ادارات ستادی و شرکتهای تابعه در آن حضور داشتند، میتوان به آشنايی مقدماتی با ارزشهای خبری و سبكهای خبرنويسی، مديريت ارتباط با رسانه، سواد رسانهای و فعاليت مديران در شبكههای اجتماعی و اطلاعرسانی در زمان بحران اشاره كرد.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید