مهندس حمیدرضا گودرزی نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز
روی آسفالت داغ …..
از زماني كه براي نخستين بار به شهري غیر از زادگاهم سفر كردم و تاكنون كه همه شهرهاي بزرگ و كوچك كشور را از نزديك ديده ام، فقط به يك چيز مي انديشم؛ آن هم انديشيدن به وضعیت نامناسب کلان شهرم اهواز که حتا در حد کلان روستا هم نیست!
سال های سال است که اهواز وضعیت بحرانی دارد. استدلال کردن، خون دل خوردن، گفت و گو با کارشناسان فن به منظور گشودن راهی که رنج توده مردم اهواز را بکاهد و راهِ ساختن اهوازي آباد را بگشاید، نه سیاه نمایی است، نه غرب گرایی نه خودباختگی؛ بلکه عین ایفای مسوولیت اجتماعی، شهروندی، عقلگرایی و مردمداری است.
آن طيف و خط فكري كه شوراي پنجم شهر اهواز را تصاحب کرد حال با چهره و راهكاري ديگر قصد تسخير همان سبد رايي را دارند كه در دور پنجم با وعده هاي رنگين كماني بدست آورده بودند! به ویژه آن كه در برهه زماني فعلي متاسفانه در اثر سومديريت ها و برنامه هاي ناصواب برخی آقایان، استقبال عمومي از حضور در پاي صندوق راي اندک شد و خدا کند امسال به درد چهار سال گذشته دچار نشویم!
شوربختانه برخی برای كسب آراي راي دهندگان ثابت (تكليفي) برنامه ريزي و امريه صادر می کنند در حالی که باید اجازه دهند راي دهندگان خود بينديشند و تصميم بگيرند.
اگر آنچه جامعه علمي و شهرونداني امثال من میگوییم نادرست است، پس نامزدهای چپ و راست- از اصولگرای انقلابی گرفته تا اصلاح طلب انقلابی و صاحب منصب و بیرون از قدرت- که حضور خود را بر زمین و زمان اعلام کرده اند کدام ایران و اهواز را می خواهند نجات دهند که هنوز شهرها و نیز شهروندان مان اندر خم یک کوچه اند! به ویژه هم فكران شوراي پنجم كه قصد دارند شوراي ششم را مال خود کنند!
اميدوارم همشهريان گران سنگ با حضور مسوولانه در پاي صندوق راي، اجازه ندهند همان سياست هاي گذشته حاكم و تكرار شوند.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید