باند سارقان طلاجات در دام پلیس “مسجدسلیمان”
فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگيري اعضای باند 4 نفره سارقان طلاجات در این شهرستان خبر داد.
به گزارش بازتاب خوزستان به نقل ازخبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “علی حسینی” با بيان اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع یک فقره سرقت طلاجات به عنف توسط 2 سارق در یکی ار مناطق شهرستان، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی سرکرده باند سارقان را در یکی از شهرستان های همجوار شناسايي و با اخذ نیابت قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر كردند.
وی خاطر نشان كرد : متهم در بازجویی های پلیس به بزه انتسابی و همدستی با 3 سارق دیگر اعتراف که ماموران پلیس آگاهی پس از شناسایی سارقان طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید