رزمایش دفاع از ادارات و كارخانجات در مسجدسلیمان برگزار شدرزمايش دفاع از ادارات و کارخانجات در مسجدسلیمان برگزار شد
رزمايش دفاع از ادارات و کارخانجات ، ظهر روز گذشته از سوي فرماندهي بسيج حوزه كارمندي سپاه ناحيه مسجدسليمان برگزار شد .
به گزارش بازتاب خوزستان ازروابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان ، طي اين رزمايش كه بصورت هم زمان از سوي پايگاه هاي زير مجموعه اين حوزه مقاومت اجرا شد ، بسيجيان عضو گردان بيت المقدس پايگاه مقاومت بسيج صنعت نفت مسجدسليمان به تمرين اصول دفاع از ادارات و تأسيسات شهري در محيط و شرايط حقيقي پرداختند .
لازم به توضيح است پايگاه مقاومت بسيج صنعت نفت مسجدسليمان با دارا بودن بيش از 2000 عضو فعال و عادي ، بزرگترين پايگاه مقاومت بسيج اداري اين شهر محسوب مي شود .
شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان نيز با توليد صيانتي از مخازن و ميادين نفت و گاز تحت پوشش يكي از صنايع مهم بالا دستي و حياتي اين شهر بشمار مي آيد .
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید