اداره کل آموزش فنی وحرفه ای رتبه برتر آموزش کارکنان را کسب کرد
مديركل آموزش فني و حرفه اي خوزستان از كسب رتبه برتراين اداره كل در حوزه آموزش كاركنان در سطح دانشگاهها ومراکزآموزشی ودرمانی استان خبر داد.
به گزارش بازتاب خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان؛ عبدالنبی سواعدی با تاكيد بر اين نكته كه توانمندسازي كاركنان نقش مهمي در بهره وري سازمان ها دارد افزود: مواد 58 و 62 قانون مديريت خدمات كشوري به ارتقاء سطح كارايي، اثربخشي و نيز توانمندسازي كاركنان و افزايش سطح مهارت و توسعه شغلي آنان اشاره مي كند كه اين اداره كل بر اساس ارزيابي صورت گرفته از سوي سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان خوزستان توانسته است با اجرايي كردن تعهدات آموزشي كاركنان خود در سال۱۳۹۸ با کسب امتیاز ۹۶ از مجموعه ۱۰۰ امتیاز موفق به احراز رتبه برتر در ميان دانشگاهها ،مراکزآموزشی و درمانی سراسر استان گردد.
سواعدی با بیان اینکه موثر ترین و مهمترین منابع در اختیار سازمان نیروی انسانی توانا می باشد و توانمندسازی سرمایه سازمانی از طریق آموزش و بهسازی آن صورت می پذیرد، عنوان کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان توسعه و آینده نگری در راستای ماموریت های محوله به منظور ارتقاء سطح آموزش کارکنان نسبت به بررسی کلی فرآیند ها در امر آموزش اقدام کرده است.
وی در پایان اززحمات مجموعه همکاران در تحقق اهداف آموزشی و پویایی سازی کارکنان تقدیر و ابرازامیدواری کرد با به کارگیری راهکارهای اصلاحی زمینه ارتقای هر چه بیشتر آموزش و توسعه منابع انسانی ، وضعیت آموزش کارکنان در سالجاری ارتقاء یابد.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید