خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران کاری ارزشمند است
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران کاری ارزشمند و ماندگار است زیرا آنان حق بزرگی به گردن همه ما دارند.
به گزارش بازتاب خوزستان به نقل ازروابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس سید عبداله موسوی روز چهارشنبه (۱۰ دیماه ۹۹) در نشست با عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در ساختمان مدیریت این شرکت، افزود: همه مسئولان خدمتگزارند و باید در حوزه هایی که مسئولیت می پذیرند شایسته ترین خدمات را به مردم ارایه نمایند که در این زمینه خانواده های شهدا در اولویت قرار دارند. وی با بیان اینکه شرکت ملی حفاری ایران به عنوان اولین مولود اقتصادی در کشور که به فرمان امام راحل تاسیس شد یک نهاد ارزشی است، اظهار کرد: در این شرکت تلاش شده است که در حد وسع و امکانات به این عزیزان ارائه خدمت گردد و در تمام برنامه ها رضایتمندی ایثارگران اولویت نخست می باشد.
موسوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: استان خوزستان سرمایه های عظیمی در بخش منابع اعم از نفت و گاز، آب، برق و کشاورزی دارد که اگر درست مدیریت شوند نقش موثری در توسعه پایدار استان، اشتغالزایی و رفع محرومیت خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران رونق تولید را زمینه ساز توسعه پایدار عنوان کرد و افزود: در این راستا توجه به آموزش های فنی، تخصصی و علمی و عملی برای پرورش استعدادها و استفاده از توانمندی های بالقوه و بالفعل در بخش های مختلف بسیار موثر و اهمیت بالایی دارد. در این نشست که معاون تعاون و رئیس اداره خودکفایی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، معاون مدیریت منابع انسانی و روابط عمومی شرکت ملی حفاری حضور داشتند عبدالرضا فرجیان گزارش از فعالیت های بنیاد در خدمت رسانی به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران ارائه و اظهار کرد: همکاری و هم افزایی با سازمان ها، دستگاه ها و شرکت ها در این راستا بسیار حائز اهمیت بوده است.
وی به موضوع اشتغالزایی از سوی این نهاد اشاره کرد و با این توضیح که در استان خوزستان کارهای ارزشمندی صورت گرفته است افزود: همکاری و همیاری میان دستگاه ها در این ارتباط ضروری و می تواند در ارائه خدمات مطلوب و رضایتمندی خانواده معزز شهدا و ایثارگران بسیار موثر واقع شود.

هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید