خود داری از تردد غیر ضروری در خیابانهای آبگرفته اهواز
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: معابر اهواز به خصوص زیر گذرها آبگرفتگی شدید دارند و رانندگان از تردد غیر ضروری در خیابانها و معابر دچار آبگرفتگی خودداری کنند.
به گزارش بازتاب خوزستان، سرهنگ منصور جمشیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: به علت بارشهای اخیر تمامی معابر سطح شهر اهواز به خصوص زیر گذرها و خیابانهایی که کنده کاری شده آبگرفتگی شدید دارند و رانندگان از تردد غیر ضروری در خیابانها و معابر دچار آبگرفتگی خودداری کنند.
او افزود: در طول امروز حوادث و اتفاقات ترافیکی خیلی زیادی در سطح معابر شهرهای استان به خصوص اهواز داشته ایم و رانندگان عزیز در صورت ضرورت تردد، از سالم بودن برف پاکن وسیله نقلیه خود مطمئن و با سرعت مطمئنه، پایین و ایمن تردد کنند.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید